Scurta prezentare
Afacerile de astazi au nevoie vitala de informatii. Cine sunt clientii mei? Care este concurenta? Ce a mai aparut nou pe piata? Cum ajung produsele sau serviciile mele la destinatari? Cine imi asigura transportul marfii? Cum sa-mi fac eficient publicitate? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile pe care si le pun oamenii de afaceri, inca de la ideea infiintarii firmei. Informatiile corecte inseamna bani investiti corect si deci profit.
Dar cea mai importanta intrebare a oricarui intreprinzator este: de unde se pot obtine informatiile cele mai bune? Si aici se naste una dintre cele mai mari oportunitati de afaceri ale secolului nostru: portalul de afaceri – cu alte cuvinte, culegerea de informatii. Iar cu cat informatia este mai specializata, cu atat aduce mai multe castiguri. Trebuie sa invatati sa dati valoare fiecarei informatii pe care o detineti sau pe care stiti unde o puteti gasi.
Portalul BRICOLAGE CENTER ROMANIA este un Centru de Afaceri Virtual care ofera solutii alternative si constructive pentru promovarea si derularea afacerilor dumneavoastra. Aici este locul de intalnire cu clientii tai.
Pe acest portal veti putea gasi lista de firme romanesti structurate pe domenii de activitate si veţi putea face cunoştinţă cu persoanele de contact vizate de dvs. Aici veti putea gasi produsele firmelor de care sunteti interesat,dar puteti vedea si detalii despre firme cu privire la domeniul de activitate,locatie si date de contact.
Totodata acest portal este conceput astfel incat sa mentina o legatura operativa, nemijlocita, rapida si eficienta intre comunitatile de afaceri teritoriale si pietele externe. Toate contactele dintre membri sunt directe fara ca noi sa fim intermediari.
De ce sa-mi promovez firma pe un portal de afaceri?
În România există peste 600.000 de firme active, dintre care mai puțin de 30% își promovează produsele sau serviciile pe internet. Mulți nu și le promovează pentru că lucrează cu un număr limitat de clienți, la nivel local.
În schimb, există o mare parte din aceste firme care nu folosesc internet-ul pentru promovare, din motiv că nu văd beneficiile exacte, sau nu au resursele necesare pentru acest lucru. Aici mai intervine și alt impediment: multe IMM-uri românești nu știu cum să ajungă la publicul lor țintă, prin internet.
Alte dificultăți care se ivesc pentru o firmă cu prezență online, sunt:
-asigurarea unei comunicări constante cu potențialii clienți;
-strângerea unei baze de date de potențiali clienți relevantă;
-prea mult timp petrecut pentru administrarea și promovarea website-ului;
-lipsa de resurse pentru dezvoltarea unui magazin virtual sau a unui sistem de e-mail marketing.
Care e soluția acestor probleme?
Acestea sunt modalitatea cea mai rapidă de a găsi informațiile necesare pentru alegerea unui furnizor de produse sau servicii, a potențialilor parteneri de afaceri, dar mai ales, a viitorilor clienți.
Avantaje
Desi multe firme au deja o prezenta pe Internet, listarea in directorul nostru prezinta o serie de avantaje importante cum ar fi prezentarea informatiilor despre firma dumneavoastra intr-un director regional, aparitia firmei dumneavoastra in cautari legate de ROMANIA pe motoarele de cautare, vizializarea profilului firmei de catre foarte multe persoane din Romania si strainatate, aparitia in cautarile efectuate in director etc.
Cu ajutorul filtrelor, poți găsi companii în funcție de domeniul de activitate, tipul de produse sau servicii. Le poți contacta foarte ușor, folosind informațiile disponibile pe microsite-ul lor, sau poți trimite e-mail-uri către mai multe firme din diferite categorii.
Poți monitoriza mai ușor concurența.În funcție de domeniul firmei tale, poți găsi alte firme similare. Le poți contacta, vizualiza informațiile, și modalitățile lor de promovare.
Ai posibilitatea de a îți publica și promova pe portal comunicate de presă în care îți poți promova compania, produsele sau serviciile și evenimentele proprii.Aceste comunicate sunt vizualizate de orice companie membră a portalului, dar sunt prezente și în motoarele de căutare, fiind vizualizate și de alte persoane.
Îți poți promova produsele sau serviciile atât pe pagina de profil a companiei tale, cât și distribuind link-ul la pagina respectivă.