Praktiker lanseaza oficial magazinul online

Praktiker lanseaza oficial magazinul online: 20% din totalul stocului de produse din magazine, in mediul virtual

Praktiker, unul dintre cei mai mari retaileri specializati in bricolaj din Romania, a lansat oficial magazinul online.
In prezent, magazinul online Praktiker pune la dispozitia clientilor circa 8.000 de produse, ceea ce reprezinta aproximativ 20% din totalul reperelor pe care acestia le pot gasi la rafturile celor 27 de magazine fizice pe care le detine compania la nivel local.

Praktiker a inaugurat platforma de ecommerce in primavara acestui an. Intr-un interviu acordat Praktiker, Isabelle Pleska, CEO-ul Praktiker Romania, sublinia faptul ca parte a strategiei companiei de a redeveni profitabila intr-o piata extrem de concurentiala va fi deschiderea magazinului online, care ar urma sa impinga vanzarile companiei spre omnichannel.

“Lansam un nou segment de business in cursul lunii aprilie, pe care l-am pus la punct in ultimul an. Va fi o lansare rapida care va avea loc din aceasta luna. In acest moment ne aflam in plin proces de testare a platformei. In online este viitorul oricarui retailer”, a precizat Isabelle Pleska, la inceputul lunii aprilie.

Praktiker vrea 20.000 de produse listate online pana la finalul anului: materialele de constructii, cel mai dificil de vandut.
Singurul impediment, insa, va fi legat de transportul materialelor de constructii de volum, comenzile fiind pentru moment limitate la o greutate de cel mult 5 kg, din cauza ca pe timpul transportului sau a manipularii produselor se pot intampina probleme.

„Materialele de constructii grele ar putea intra in partea a doua a anului. Momentan, adezivii nu sunt disponibili pentru livrarile online si nici gama de vopsele mai grele de 750 ml. (…) In momentul de fata parchetul se poate cumpara online, precum si mobilierul de casa”, au spus reprezentantii companiei.

Praktiker, liderul pietei locale de bricolaj inainte de debutul crizei, companie care a resimtit cel mai amar gust al declinului din piata de bricolaj, a vazut din nou “luminita de la capatul tunelului” in anul 2014, afacerile companiei revenind pe plus, la fel si profitul. Retailerul de bricolaj se asteapta ca in acest an sa inregistreze un plus de 10% la vanzari si sa depaseasca pragul de 150 de milioane de euro.

 

Sursa: http://www.wall-street.ro

Close Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

bannerHomepage